آگهی تلویزیونی مزمز

اپیزود مغز تخمه و بادام زمینی

 

آگهی تلویزیونی مزمز بر اساس استراتژی مارکتینگ مزمز و با مشاوره‌ی تیم استراتژی مودندو تعریف شده و پس از مشخص شدن مسیر، تارگت و پیام، تاکتیک‌ مورد نظر تدوین و در نهایت به مرحله‌ی نگارش سناریو رسید.

این آگهی با پنج روز پیش تولید، یک روز ضبط و یک هفته ساخت جلوه‌های ویژه و اصلاح رنگ آماده‌ی تحویل شد.

به سفارش آژانس روند (مزمز)
استراتژی: آژانس روند
استراتژی خلاق: مودندو
ایده‌پردازی: مودندو
کارگردان: ماکان مهرپویا
مدیر فیلمبرداری: مجید گرجیان
طراح صحنه و لباس: سارا فلاح
مدیر تولید: تورج کهن
دستیار کارگردان: ایمان دانش
طراح گرافیتی: سینا ایراندوست

تابستان ۱۳۹۶

فیلم پشت صحنه: