مجموعهی کشاورزی فلاح که تأمین پستهی پستاکو را برعهده دارد، فعالیت خود را از منطقهی نوق رفسنجان آغاز نموده است. محصولات پستهی این باغها بیش از ۱۰۰ سال است که در رونق بخشیدن به مراسم و جشنهای سالیانهی ما ایرانیان سهیم است. در گذشته در این ناحیه زراعت گندم، جو و صیفیجات رواج داشته اما در حدود ۱۰۰ سال قبل که روستاییان منطقهی رفسنجان یاد میگیرند درخت پسته را اهلی کنند، پستهکاری در آن جا آغاز میگردد و سپس در مناطق دیگر گسترش پیدا میکند.
با تکیه بر این تاریخچه پستاکو در سال ۱۳۹۸ آغاز به کار کرده است و با رویکرد عرضهی مستقیم و بیواسطهی پسته به مشتریان فعالیت میکند. پستاکو با استفاده از تکنولوژی نوین و نیز با داشتن دانش تخصصی و تجربهای طولانی در زمینهی نگهداری، بستهبندی و فروش محصولات پسته فعالیت میکند. هدف از شکل گرفتن آن نظارت بر سلامت و کیفیت تضمینشدهی محصول است. همچنین قیمت مناسب و منصفانه از دیگر ویژگیهای این برند است.
مشاوره برندینگ برند “پستاکو” از سال ۹۸ در مودندو آغاز شد. سند هویت برند، هویت بصری برند و برنامه ارتباطی آن دستاورد یک سال مشاوره و کار اجرایی است.
مشاور برند: حامد پازوکی
طراح هویت بصری: حسن یغار
مدیر خلاقه: ماکان مهرپویا