اهل جنوب، در کرانههای همیشه زندهی خلیج فارس، آیینی دارند به نام زار؛ آیینی برای رهایی، برای بیرون راندن نیروهای نامرئی که روح را سنگین کردهاند. در این مراسم، «بابازار» یا «مامازار» با نواختن سازها و آواهای ویژه، بادهای شرور را بدرقه میکند تا جان دوباره در جسم جاری شود. در میان سازها، مودندو صدایی دارد عمیقتر از بقیه، پرهیاهو و خالص؛ سازی که آغازگر شور و پایانبخش سکون است.

از همین ریشه است که نام ما برآمده — مودندو، جایی برای آفرینش، برای برانگیختن، برای دمیدن جان تازه در روایتها.
ما باور داریم هر برند، هر پیام، و هر تصویر، بادی میوزد؛ گاهی رام، گاهی سرکش. کار ما بیرون راندن بادهای بیجهت از تبلیغات و ساختن نظمی تازه از دل خلاقیت است.
استودیوی خلاق مودندو در روزهای آغازین سال ۱۳۹۵ به همت ماکان مهرپویا (مدیر خلاقیت و کارگردان) و جمعی از حرفهایهای دنیای تبلیغات شکل گرفت تا بستری باشد برای ساخت روایتهای بصریِ ماندگار؛ از فیلمهای تبلیغاتی تا محتوای برند و برنامههای تلویزیونی، شبکه خانگی و اینترنتی.
ما در مودندو نه صرفاً تولید میکنیم، بلکه میکاویم، روایت میکنیم و از دل هر پروژه، یک تجربه زنده میسازیم؛ تجربهای که هم برند را صادقتر نشان دهد، هم مخاطب را درگیر کند.
از سال ۱۴۰۳، مسیر ما در قالبی گستردهتر ادامه یافت: خانه خلاقیت و تولید مودندو.
خانهای برای تصویر، صدا و ایده. جایی که سازها هنوز مینوازند و هر فیلم، آغازی تازه برای بادهایی است که باید جهت بگیرند.