تولید آگهی برای خودرو

با رونق دوباره تولید و واردات خودرو، نیاز به تولید آگهی برای صنعت خودرو بیشتر از پیش احساس می‌شود.

لابراتوار گوگل با بررسی ROI ویدیوهای تبلیغ خودرو در یوتوب ۵ سبک اثربخش را برای تبلیغ خودرو معرفی کرده است:

۱- آگهی‌هایی که پا روی پدال گاز می‌گذارند و با نمایش سریع ویژگی‌ها، تست سرعت و امنیت خودرو را معرفی می‌کنند.

۲- آگهی‌های روایتگر: آگهی‌هایی که با نمایش داستانی انسانی، کارکرد خودرو را در بهبود کیفیت زندگی‌شان تعریف می‌کنند.

۳- تاکید صوتی: صدای خودرو، چه صدای واقعی و چه صداسازی برای مخاطبان جذاب است.

۴- برای ارایه‌ی پیام‌های انبوه درباره خودرو، باید روی ویژگی‌های آن تمرکز کرد.

۵- آگهی‌هایی که برای نمایش در موبایل ساخته می‌شوند، پربازدیدترند. آگهی‌هایی با کنتراست بالاتر، کم‌جزییات به لحاظ بصری و کپشن‌های بزرگ.

ما در مودندو سابقه تولید موفقی پیرامون آگهی‌های خودرویی و ویدیوهای شرکتی برای شرکت‌های خودروسازی داریم.

برای اطلاعات بیشتر با شماره 09121403728 تماس بگیرید.

Facebook
LinkedIn
WhatsApp
Telegram
X
Threads